söndag 28 juli 2013

RAINDROPS

Springbensvila
Efter lite hemmafix och uppvärmning i form av dammsugning drog jag på mig springelispringkläderna för min lilla sträcka.
Va?
Det regnar ju!
En massa regn som trillar ner från ovan.
Jaha...springa i regn är ju skönt så vi kör.
Jag springer ju mellan två små orter här ute på landet.
Startorten bjöd på spöregn medan grannorten hade uppehåll.
Jag sprang ut ur regnet för att sedan springa tillbaka in i regnet igen.
Vilken känsla!
Gick skapligt.
Lite håll men skapligt i teknik och styrka i steget.
Nöjd...ja absolut.

En shake med Weigh-80 i maggen, två kokta ägg, Keso och två surdegsknäcke med Bregott fick bli mitt återhämtningsmål idag.
Nu dusch och sen ska jag putsa lite på grannens frilla.
Trevlig söndagkväll på er!

//Jenny

2 kommentarer:

  1. Fasen Jenny, du kör hårt nu, kul!
    Fortsätt med det, jag blir jättetaggad och inspirerad :-)
    I kväll tar jag min första runda på läääänge.
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Heja tjejen!!
      Bara man kommer in i tänket, del av livet och att man ÄTER ordentligt så är det skitkul! Så jag hejar på dig! Go GIRL!

      KRAAM

      Radera