måndag 20 maj 2013

JUST THOUGHTS


Har Ni tänkt på en sak?
När man står vid en p-automat och ska betala för sin biljett...
Har Ni tänkt på så nära man står den där maskinen?
Nära och följer minsta lilla digital händelse.
Och oftast är de ju lite högt satta för oss normallånga så lite på-tå-känsla blir det också.
Ja lite tankar om just p-automater så där vid 7.50 i morse.

Jo jag var i stan för lite "egentid".
Ni vet hos den där vi kvinnor besöker med jämna mellanrum.
Han med "solstolen".
Jodå så härligt att lägga sig i "solstolen" så där tidigt på morgonen.
Japp!!


Jag lånade mannens pilotbrillor för att rädda dagen från huvudvärk.
Har slarvat med glasögon nu när solen varit intensiv, kisat i många dagar och det resulterar i jobbig värk i skallen.
Måste inhandla egna brillor då mina gick sönder.
Ni vet sådan dära fina glajjor från PRADA...jovisst...strandPRADA!
Vad tycker Ni om pilotglasögon?
Jag gillar dem men ska de sitta bra på mig måste de vara RIKTIGA pilotisar av nått bra märke, HM's funkar ej då de är snea och vingliga.

Ok, mannens brillor här i morse.

Vad tror Vi?
Jag får ge mig ut på jakt snart.
Måste ha ett par schysta glas.

Helgen har gått i nått sorts krya-på-kroppen-tema.
Skittrist att känna sig ur form.
Läste att det gått nån influensa med plötslig feber, frossa, illamående och yrsel.
Kanske det jag och fröken Lella fick.
Jaja..
Vi laddar för en vecka med jobb, fotbollsträningar, dagis hos de finaste fröknarna, 10-årskalas på lördag och lite vanligt svett och tårar.
Javisst...så där som livet är mest.

Carol, what about these sun-glasses at Bondi??
You and I?
Running around all crazy and happy....
We can do the monkey dance....hahaha!! 
Love you..


Vi körde kvällsflingor ute i lördags kväll.
Solen letade sig in mellan springorna i staketet.
De små mös.
Och lille alien fick också va med.
Alltid plats för en gubbe någonstans i huset.
ALLTID!
Sommaren är här...


Och alla får vara med...


Måndag idag.
Då kör vi!
//Jenny

2 kommentarer:

  1. Kram och tack för dina inlägg, de förgyller mina dagar!

    SvaraRadera
  2. Tack fina du!
    Det tar tid att komma tillbaka, jag vet... Och under tiden är det ok att känna sig glad och skratta lite...
    STOR KRAM till dig och dina..

    SvaraRadera