fredag 17 maj 2013

"ALCOHOL IS FREE"



 "Alcohol Is Free"
 Koza Mostra and Agathonas Iakovidis
Grekland bidrag till Eurovision och javisst gick de vidare.
Låten är galen!
Totalt och grabbarna och "gubbes" på scenen är energiknippen till max.
Jag tycker låten rockar bra.
Den ska jag ladda med inför vår resa till Grekland.
Undrar om giagia och papou gillar den???!!!
De sjunger att alkoholen är gratis och det är den ju icke i Grekland.
"Gubbes" petar till sin mustasch där på slutet...han är ju för go.
De sjunger om havet och jag vet inte vad.
Man hör ju inte vad de säger riktigt....
Och nä min grekiska språkkunskap täcker inte så långt heller.
Jag kan ju fråga barnen var lampan är....
Jag förstår mycket mer än vad jag kan prata.
Skulle vilja gå en språkkurs men NÄR??

Ja visst är de bättre LIVE så missa inte deras tv-tid på lördag.
Och vill Ni ladda Er fredag med en glad, rockig grekisk opa opa låt så kör igång låten vet jaa!

Själv kurerar jag mig vidare med jordgubbskräm.
Det ända jag får ner....och ett torrt knäckebröd.
Opa!!

//Jenny

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar