torsdag 23 maj 2013

ZALANDO INCOMPREHENSIVE



Alltså...
Ni vet klädkedjan?
Jadå, den kan vi.
Mannen som i reklamen får ångest i kvinnans walk-in-closet och skriker hysteriskt när han hör sin kvinna riva upp ännu ett paket från ZALANDO!
Nu förstår Ni kan ju även män handla där och det har min man förstått och han beställde två par Tommy Hilfiger skor därifrån.
Jo man måste skriva ut vilket märke man köpt då det är superviktig info för alla läsare...jodå!
Skorna var ursnygga såklart.
Bra pris!


Men....här kommer ett tips till alla Er män därute.
Om Ni nu shoppar på ZALANDO så var noga med att ALDRIG lämna denna kvar på

köksbordet..



.

Deras egna lilla summer magazine som hänger med i lilla lådan.
Den kan skapa extrem merförsäljning.
Kalas för ZALANDO men mindre bra för hushållets egna kassa.
Nu har ju inte min man det problemet MEN man kan alltid hitta nått på REAN!


Jag öppnar tidningen bara för att spåna lite...
Upptäcker att allt står ju på deutsch...
Men ajaj...jag som inte paid that much attention at my tyskalektioner liksom!

Attans då...
Nä....det där går ju inte...
Den åker i återvinningen direkt.
Deutsccccchhh går inte!
Man kan ju förstå mycket när man ögnar igenom texten men det stämmer ändå inte.
"Endlich sommer"
Vadå, sommaren är ju inte oslut!
Va?


Jag drar upp barnens gardiner istället och drar igång en husmorstorsdag.
Hej!
//Jenny

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar