torsdag 30 maj 2013

RUN FORREST, RUN

De här kom hem till mig i måndags.
De kommer från Zalando.
Reapris också.
Asics men väldigt bra pris.
Inte ens 400 kr.
Då slår jag till.
De vill ut och springa med mig.
Nu står de på golvet och bara längtar.
De längtar efter mig.
Att min förkylning ska ge sig bort, bort.


Idag ska jag jobba lite.
Vila lite och sen jobba.
Lite tabletter i kroppen och sen får jag gasa på då det är frukt som ska ut på avdelningen och kylarna ska tömmas på så mycket det bara går innan fredagens leverans.
Heja!

Mina små fnittrar där uppe.
Bus och skratt så fort de vaknar.
Lella kom ner kl halv nio med klänning och mjukisbrallor, klädde sig och sen kramades vi en stund och sen säger hon;
-Kan jag gå upp och killa på M nu?
-Ja gör det säger jag.
-Han vaknar och skrattar då säger lilla fröken.

Tänka sig.
Det är så man ska väcka folk.
Med lite kittlande helt enkelt.



God torsdag på Er!
//Jenny

1 kommentar:

  1. Asics är bra, värda sina pengar. Jag köpte också mina på rea. Rea gillar vi!

    Krya på dig och nys inte allt för mycket på frukten som ska ut...he he ;-)

    Trevlig helg :)

    SvaraRadera