lördag 4 maj 2013

BARE WITH ME

Men vad hände med min lilla blogg på MAMA?
Inte en susning.
Har mailat dem och undrar såklart var den tagit vägen.
Att tappa bort sin blogg känns en aningen kusligt.
Men inte hindrar det fröken Fitness...eller nä så var det kanske inte!
Vi kör vidare som inget har hänt.
Till alla nya läsare som kanske snubblar in här då jag bloggar från BLOGGER nu så har Ni hamnat hos en trebarnsmor i sina bästa år.
Jag tappade bort min blogg mitt i frisyrfunderingarnas värld.
Pinks frilla Ni vet.
Ja nu har jag en sk jordfräsfrisyr.
Den är lockig och bara alldeles för lång.
Jag jobbar ju hela helgen och har inte tid att fixa barret.
Den här jordfräsfrillan drar skratt från publiken och så även från mannen jag delar mitt liv med.

Vill NI se?
Klart Ni vill!
Jag ber nu min frisör Anna att blunda.

Hallå håret!!
Kunderna har nu i två dagar frågat; Var har du kammen?
De menar alltså inte kammen som reder ut jordfräsen utan den där tuppkammen Ni vet.
"Den har jag lämnat hemma" svarar jag och då är ju lyckan total.
Nä här krävs en förändring.
Mammi tar en cigarett i fönstret...
Nä mammi röker inte utan mammi tittar sig i spegeln och bara skrattar bakom lockarna.
Jag ska boka tid hos frisören.
Jag lovar!

Nu tar jag kväll och hoppas Ni alla hittar hit igen.
//Jenny






2 kommentarer:

  1. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  2. Min å min plastis systers blogg är med borta från Mama!!!
    Lustigt värre!

    SvaraRadera