fredag 31 maj 2013

SUMMER MONTH


Juni månad.
Då slår vi ett slag för sommaren tycker jag.
Visst känns det som sommar på riktigt just när denna månad drar igång?
Just denna första junidag bjuder på sol, mjuk vind och jobb.
Lite jordgubbar, sparris och grillgrönsaker ska vi nog kunna kränga en dag som denna.
Persika och fänkål på grillen?
Vad tror Ni om den??
Ja allt går att prova.


Stora sonen har sammandrag idag.
De små, pappa Kostas och papou hejar på såklart.
Jag hejar i mitt hjärta på jobbet.

Heja!
Liten expo!


Var hos grannen med lite rabarberkräm igår kväll.
Gott riktigt kall tycker jag.
Där fick jag många ideér om bloggämnen.
Jag återkommer till dem!


Nu sveper jag mitt kaffe och tar racern mot jobbet.
Om Ni, som jag, upplever denna dag som en sorts hyllning till sommaren så ut gör slag i saken.
Bli lite Ernstig till och med.
Slå ett slag för sommaren!

//Jenny

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar